@JuhaS mulla laihettiin leikkaava seton sekä toinen joka jäi löysäksi, ilmeisesti seuraavan leikkaavan langan asentamisen helpottamiseksi. Sekä leikattiin fisteliä auki niin paljon kun pystyi. Haava on 7cm pitkä ja 5cm syvä. Kipu on järkyttävä, koko ajan sattuu oli asento mikä tahansa. Kävely ei onnistu ja istua en enää edes uskalla kokeilla.
Haavan suihkuttelu tekee niin kipeää, että meinaa taju lähteä. Kipulääkkeet eivät auta mitään.
Mietin että onkohan mun seton liian kireällä kun sattuu niin paljon, haavakin on sellaisessa paikassa johon on mahdotonta nähdä edes kunnolla miltä siellä näyttää.
Vai miltä se tulehtunut haava tuntuu, jos tää on sitä?
Mulla siis avattiin paise syksyllä josta haava jäi auki, silloin ei ollut mitään ongelmia putsaamisen tai minkään muunkaan kanssa.
Koko paisetta en huomannut kun pari päivää aikasemmin kun se avattiin.
kävely sattui ja menin sitä työterveyteen ihmettelemään, laitto lähetteen päivystykseen jossa se avattiin leikkaussalissa, reilu kuukauden päästä tästä haava aukesi ja sieltä alkoi puskea märkää, kävin päivystyksessä näyttämässä ja sieltä sain lähetteen magneettiin ja kirurgille.
viikko sitten laitettiin se leikkaava seton ja sen jälkeen tää on ollut yhtä tuskaa.
Kolmen viikon päästä olisi tarkotus tehdä uusi operaatio, joko vaihdetaan uusi seton tai leikataan loputkin fistelistä auki, riippuu miten seton on tehnyt tehtäväänsä.